video

miercuri, 16 iulie 2008

Primul succes: Invitatie la Radio in Direct


"ON AIR"...

... suna frumos, dar e si mai frumos sa stii ca vocea ta este transmisa prin aer si te asculta o tara intreaga!... Cand se aprinde becul rosu "On Air" simti ca inima iti bate cu aceeasi viteza cu care undele radio sunt transmise in vazduh, aerul din studio ti se pare insuficient si milioane de ganduri iti strabat in fractiuni de secunda mintea... Este foarte emotionant si este si foarte greu prima oara cel putin!

Lui, copilului meu i s-a intamplat!


Cand si unde?...
Pe 12 iulie, intre orele 9:07 - 10:00, la Radio Romania Actualitati (105.3 FM).
Emisiunea: "Aventuri cu viteza sunetului", realizator Gabriela Bobes
- careia ii multumim inca o data si pe aceasta cale, pentru invitatie!

V-ati gandit vreodata ce se ascunde de fapt in spatele unei emisiuni Radio? Cata aparatura, cati oameni, cata munca si cate sentimente se investesc pentru a realiza o emisiune in direct?...
V-ati gandit vreodata ce simte un om cand este in direct cu ascultatorii, cand mesajele si telefoanele sosesc in direct si sunt citite si auzite de intreaga tara?

Va puteti imagina cat de puternica este trairea unui copil de 13 ani care face acest lucru prima oara?

Eu una am vazut, am trait, am simtit toate acestea!

Consider ca este o mare realizare pentru fiul meu, insa, in acelasi timp, este o mare realizare si a mea ca parinte care si-a sustinut copilul in a-si implini un vis.

Vorbele sunt mult prea goale pentru a va spune intr-o pagina de internet tot ce am simtit si am trait alaturi de Alex, poate cateva din pozele pe care le veti vedea va vor transmite mai mult...

... Si povestea noastra nu se termina aici!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu