video

miercuri, 22 februarie 2012

"You got a dream... you gotta protect it" - Will Smith, “The Pursuit of Happyness”

Astazi am postat pe Facebook-ul personal o replica:

"Don't ever let somebody tell you... you can't do something. Not even me. All right? You got a dream... You gotta protect it. People can't do somethin' themselves, they wanna tell you you can't do it. If you want something, go get it."

este un sfat dat de un tata fiului sau...
este un sfat pe care orice parinte ar trebui sa il dea copilului sau...

Am fost foarte fericita sa vad cate "Like"-uri am primit in mod special de la parinti si am simtit ca poate am reusit sa fac macar o parte dintre parinti sa constientizeze cat de important este sa iti sustii copilul, sa il incurajezi sa mearga pe drumul sau, sa isi urmeze visul!

Nu mai e nici o ora si se incheie ziua de azi... Ma simt implinita ca mama, ca parinte care si-a sustinut copilul si l-a ajutat cat a putut sa mearga mai departe sa isi implineasca VISUL!
Dar asta mai ales datorita lui, fiului meu, care a avut incredere in el, a luptat si lupta mereu sa isi atinga telul!


So, Alex, go and get it! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu